wtorek, 22 lipca 2014

Dzisiejsze zakupy

Cześć !

Dzisiaj chciałam wam przedstawić moje małe zakupy, które przy okazji wyjazdu do Lublina poczyniłam w drogerii Rossmann.






1. Rival de Loop- bezolejowe mleczko do demakijażu. 
Kupiłam ten produkt bez uprzedniego czytania jakich kolwiek recenzji na jego temat. Do zakupy przekonało mnie to że jest malutki, poręczny i wszędzie się zmieści (miniaturka produktu). Zależało mi na małym opakowaniu gdyż wybieram się na kilkudniowy wypad ze znajomymi. Mam nadzieję iż nie spowoduje on podrażnień bądź uczulenia.

2. Maybelline, Color Tattoo.
Do zakupu tego cienia w kremie skusiły mnie bardzo dobre recenzje na jego temat. Z opinii tych wynika, że jest to bardzo dobry produkt na lato. Zostaje na swoim miejscu przez bardzo długi czas, nie roluje się i nie przemieszcza. Kolor jaki sobie wybrałam to 35- On and on Bronze, odcień ten jest jednym z naturalnych, znajdujących się w kolekcji tych cieni. 

3. Eveline Cosmetics, Liquid Precision elayner  2 000 procent.
Eyeliner tani, czarny i poręczny. To właśnie przyczyny dla których go kupiłam. Bardzo dobry dobry produkt z którego jestem bardzo zadowolona po pierwszym stosowaniu. Mam nadzieje że przy dalszym testowaniu nic się nie zmieni.



-J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz