wtorek, 26 sierpnia 2014

Hit czy kit? INGRID-Mineral Silk&Lift.

Cześć !

Dzisiaj chciałabym pogadać z wami na temat podkładu który był niesamowitym hitem kilka lat teku, kiedy jeszcze chodziłam do liceum. Używały go wszystkie moje koleżanki, ja też. Teraz, po kilu latach wróciłam do niego, i....


INGRID COSMETICS - Mineral Silk&Lift.




 Opakowanie
Wygodne, trwałe oraz moim zdaniem funkcjonalne. Tubka pozwala wycisnąć taka ilość produktu jaka nam odpowiada. Gdy produkt nam się skończy mamy możliwość przecięcia opakowania i wykorzystania go do końca, co nie jest możliwe przy szklanych opakowaniach. Podkład ma standardowo 30 ml. 

Jak podkład zachowuje się na twarzy?
Przy nakładaniu jest bardzo kremowy, na twarzy wygląda naturalnie. Wykończenie jego jest moim zdaniem rozświetlające. Twarzy przy jego użyciu wygląda na zdrową i zadbaną. Krycie tego podkładu jest dobre, moim zdaniem zakrywa wszystkie niedoskonałości cery. Kolor który ja posiadam jest najjaśniejszy w dostępnych w sprzedaży.

29 porcelanowy

Jest to odcień jasny, aczkolwiek dla bladziochów takich jak ja przez większość roku nie nada się. Jest on z tonacji neutralnych nie wpada ani w róż ani w żółć. Trwałość produktu jest bardzo zadowalająca utrzymuję się od cały dzień na mojej twarzy. 




Cena, dostępność
 Cena tego podkładu jest bardzo niska, widziałam go w sklepach w cenie od 6 do 10 zł.
Dostępny jest od w drogerii Natura oraz małych osiedlowych sklepikach. 

Moja opinia o produkcie. Czy wrócę do niego?
Podkład ten był jednym z moich ulubionych. Niestety moja cera zrobiła się bardzo wrażliwa na różnego tyku produkty. Okazała się cerą trądzikową. Po zastosowaniu tego podkładu na czole oraz żuchwie pojawiło mi się mnóstwo małych podskórnych grudek. Co niestety dyskwalifikuje go! 
Do podkładu nie wrócę tylko i wyłącznie z tego powodu.





Czy polecam?
Polecam ! Dlaczego? Dlatego że uważam że jest to bardzo dobry podkład w niskiej cenie. Będzie dobry dla skóry suchej, normalnej oraz mieszanej. Dla cer trądzikowych oraz cewy tłustej odradzam przez jego kremową konsystencję.


Wspomnę jeszcze że podkład ten oddałam mamie, która jest bardzo z niego zadowolona.




-J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz